Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η εταιρεία OneStat.com, το 28.91 % των χρηστών χρησιμοποιεί δύο λέξεις κλειδιά, το 27.85% τρεις, το 17. 11 % τέσσερις ενώ μόλις το 11.43 % των χρηστών χρησιμοποιεί μία λέξη κλειδί στις αναζητήσεις που πραγματοποιεί στις μηχανές αναζήτησης και οδηγούν στην επίσκεψη σε ένα website.
Η εταιρεία παρουσίασε επίσης αναλυτικά στοιχεία για τον αριθμό των λέξεων κλειδιών που χρησιμοποιούν οι χρήστες στην Αμερική, τον Καναδά, την Αγγλία, την Αυστραλία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, την Ιταλία, τη Γαλλία, και την Ολανδία.
Το συμπέρασμα που προκύπτει από την έρευνα αυτή είναι ότι οι Καναδοί χρησιμοποιούν περισσότερες λέξεις κλειδιά για να βρουν αυτό που ψάχνουν (24.02% τέσσερις λέξεις κλειδιά) όπως επίσης και οι Αμερικανοί (28.83% τρεις), οι Άγγλοι (29.38% τρεις) και οι Αυστραλοί (28.74% τρεις) ενώ οι υπόλοιποι-πλην των Άγγλων- Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν κυρίως δύο λέξεις κλειδιά.
Σε γενικότερο επίπεδο φαίνεται ότι καθώς οι χρήστες εξοικειώνονται περισσότερο με την διαδικασία των αναζητήσεων, ολοένα και λιγότερες αναζητήσεις πραγματοποιούνται με την χρήση μίας και μόνο λέξης κλειδί.