To Google ανακοίνωσε ότι εντός του Ιουνίου, θα ενεργοποιηθεί η δυνατότητα προγραμματισμού του χρονικού διαστήματος που θα “τρέχει” μια καμπάνια στην πλατφόρμα Adwords. Έτσι οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν πλέον να επιλέξουν ποιες ημέρες και ώρες θα εμφανίζονται τα διαφημιστικά τους μηνύματα (π.χ. Δευτέρα έως Παρασκευή και εργάσιμες ώρες).
Διάβασε Περισσότερα →Ο διαγωνισμός της Eurovision ήταν, αναμφισβήτητα, ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα των τελευταίων ημερών. Για πολλούς από εμάς, η νίκη που πέτυχε το συγκρότημα Lordi με την ιδιαίτερη παρουσία του, αποτέλεσε μία από τις σημαντικότερες εκπλήξεις του διαγωνισμού. Μήπως όμως θα έπρεπε να το περιμένουμε; Οι αναζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν στις μηχανές αναζήτησης για το θέμα αυτό, παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Διάβασε Περισσότερα →Η Google Trends είναι μία από τις νέες υπηρεσίες που παρουσίασε πρόσφατα το Google και η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε πόσο δημοφιλείς είναι οι λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν.
Διάβασε Περισσότερα →Για να είμαι περισσότερο ακριβής, δοκιμάζει ένα «νέο πρόσωπο». Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Όλες οι μηχανές αναζήτησης (αν και το Yahoo δεν είναι μόνο μηχανή αναζήτησης) δοκιμάζουν συνεχώς διαφορετικά interfaces αναζητώντας τη μαγική συνταγή που θα ικανοποιήσει περισσότερο τους χρήστες και θα τους κάνει να παραμείνουν πιστοί.
Διάβασε Περισσότερα →Αν θέλετε να μάθετε την απάντηση, δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε το σταυρόλεξο SEO……
Διάβασε Περισσότερα →Το Google πραγματοποίησε εχθές την δεύτερη ετήσια παρουσίαση του προς τα μέλη του τύπου και όπως ήταν αναμενόμενο όλα τα φώτα της δημοσιότητας ήταν στραμένα προς την εκδήλωση αυτή. Πέρα από τη γενικότερη στρατηγική και φιλοσοφία του, το Google παρουσίασε και 4 σημαντικά νέα προϊόντα και υπηρεσίες.
Διάβασε Περισσότερα →To Yahoo ανακοίνωσε και επίσημα εχθές, μια σειρά από σημαντικές αλλαγές στην διαφημιστική πλατφόρμα Yahoo Search Marketing (πρων Overture). Οι αλλαγές αυτές, στις οποίες έχει δοθεί η κωδική ονομασία “Panama update”, αποτελούν την πρώτη μεγάλη αναβάθμιση του διαφημιστικού συστήματος pay per click του Yahoo από την εποχή της έναρξης της λειτουργίας του.
Διάβασε Περισσότερα →Ξεκίνησε και επίσημα η λειτουργία της νέας pay per click πλατφόρμας Microsoft adCenter. Η πλατφόρμα, η οποία αρχικά είχε την ονομασία MSN adCenter, βρισκόταν σε δοκιμαστική λειτουργία από τον περασμένο Οκτώβριο και είναι η απάντηση της Microsoft στις πλατφόρμες Google Adwords και Yahoo Search Marketing (πρώην Overture).
Διάβασε Περισσότερα →Η BMW παρουσίασε διαφήμιση με το μήνυμα “The search for yourself doesn’t run on Google”, όπως αναφέρει σχετικό άρθρο στο γνωστό blog Google Blogoscoped.
Διάβασε Περισσότερα →Σύμφωνα με άρθρο των NY Times, η προεπιλογή της μηχανής αναζήτησης της Microsoft ως κύρια μηχανή για την ενσωματωμένη λειτουργία των αναζητήσεων στο νέο browser Internet Explorer 7, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από το Google το οποίο μάλιστα προσέφυγε στο υπουργείο δικαιοσύνης της Αμερικής και στην Ευρωπαϊκή ένωση.
Διάβασε Περισσότερα →