Στο επόμενο χρονικό διάστημα, όσοι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Adwords, θα κληθούν να επιλέξουν την ζώνη ώρας με βάση την οποία θα γίνονται όλες οι ρυθμίσεις και οι αναφορές. Έτσι, πλέον, δεν θα χρειάζονται διάφοροι υπολογισμοί σε συνάρτηση με την ώρα PST στην οποία βρίσκεται το Google.
Διάβασε Περισσότερα →Το Google μειώνει τον αριθμό των διαφημίσεων, από την πλατφόρμα Adwords, που θα εμφανίζονται στις αναζητήσεις που χαρακτηρίζονται ως «λιγότερο εμπορικές». Ιδιαίτερα εκείνες τις διαφημίσεις οι οποίες εμφανίζονται με την broad match και phrase match στόχευση.
Διάβασε Περισσότερα →Το Google θα παρέχει πλέον τα αποτελέσματα που θα εμφανίζονται στις αναζητήσεις των χρηστών που θα πραγματοποιούνται μέσα από το portal της Otenet καθώς επίσης και από την μηχανή αναζήτησης της εταιρίας, την AnazitisiS. Η συνεργασία, η οποία ανακοινώθηκε πριν από μερικές μέρες, περιλαμβάνει και την εμφάνιση των διαφημίσεων της πλατφόρμας του Google, Adwords.
Διάβασε Περισσότερα →Η ομάδα του www.SearchEngineMarketing.gr και εγώ προσωπικά, σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα !
Διάβασε Περισσότερα →Η ταινία «Κώδικας Da Vinci» είναι μία από τις πολυαναμενόμενες ταινίες της χρονιάς λόγω της τεράστιας παγκόσμιας επιτυχίας του αντίστοιχου βιβλίου του Dan Brown. To Google σε συνεργασία με την εταιρία Columbia Pictures , η οποία είναι τμήμα της Sony Pictures Entertainment και παραγωγός της ταινίας, δημιούργησαν έναν ξεχωριστό διαγωνισμό ο όποιος είναι διαθέσιμος σε όσους έχουν δημιουργήσει ένα δωρεάν λογαριασμό στο Google, μέσα από την λειτουργία της προσωπικής τους σελίδας.
Διάβασε Περισσότερα →Το μέσο κόστος ανά click, το οποίο καταβάλουν οι διαφημιζόμενοι για να προβληθούν στις μηχανές αναζήτησης, μειώθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2006 κατά 3 % και είναι $1.39. Η μείωση αυτή ήταν αναμενόμενη καθώς στο προηγούμενο τρίμηνο περιλαμβάνονταν η περίοδος των εορτών κατά την διάρκεια της οποίας, παραδοσιακά, το κόστος των λέξεων κλειδιών αυξάνεται λόγω έντονου ανταγωνισμού.
Διάβασε Περισσότερα →Δύο νέες έρευνες, η μία από την Αμερική και η άλλη από την Αγγλία, εξετάζουν την συμπεριφορά των χρηστών που χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης και καταλήγουν σε δύο πολύ σημαντικά συμπεράσματα: α) όσα websites δεν έχουν καλή θέση, τουλάχιστον στις 3 πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων, για τις σχετικές αναζητήσεις, χάνουν ένα πολύ μεγάλο αριθμό ενδιαφερόμενων υποψήφιων πελατών και β) οι χρήστες γίνονται ολοένα και περισσότερο απαιτητικοί για την ποιότητα των αποτελεσμάτων αλλά επιμένουν και περισσότερο.
Διάβασε Περισσότερα →Από τις 7 Απριλίου, οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορεί να κατοχυρώσει ηλεκτρονικές διευθύνσεις (domain names) με τη νέα ευρωπαϊκή κατάληξη .eu . Είχε προηγηθεί μια κλειστή διαδικασία κατοχύρωσης διευθύνσεων στην οποία συμμετείχαν οργανισμοί και εταιρίες που είχαν στην κατοχή τους δικαιώματα όπως trademarks και εταιρικά ονόματα.
Διάβασε Περισσότερα →Στο άρθρο αυτό, όπως επίσης και στο επόμενο, θα εξετάσουμε το τμήμα εκείνο των ιστοσελίδων που περικλείεται μεταξύ των tags [head]……..[/head] και ονομάζεται Head, ή αλλιώς κεφαλή στα ελληνικά, και τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε τις πληροφορίες που βρίσκονται εκεί για να επιτύχετε όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης.
Διάβασε Περισσότερα →To Google, απ’ ότι φαίνεται, δοκιμάζει ένα νέο interface. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο καθώς η διασημότερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου έχει στο παρελθόν δοκιμάσει δεκάδες αλλαγές στο interface που συνέβαλε στην επιτυχία της.
Για να δοκιμάσετε το νέο αυτό interface πρέπει να κάνετε τα ακόλουθα:
Διάβασε Περισσότερα →