Την Πέμπτη 2 Ιουλίου θα παρουσιάσω τις δυνατότητες προβολής στο Google μέσω της διαφημιστικής πλατφόρμας Google Adwords σε ημερίδα με αντικείμενο τα εργαλεία πληροφορικής και τις τεχνολογίες web για τα σύγχρονα στελέχη marketing
Διάβασε Περισσότερα →Πριν από μερικές μέρες υποσχέθηκα στο φίλο μου το Γιώργο μία απάντηση στο άρθρο του σχετικά με το κατά πόσο το SEO (και το Search Engine Marketing γενικότερα) είναι της μόδας. Στην πραγματικότητα αυτή ήταν η αφορμή για να εκφράσω και εγώ τις απόψεις μου πάνω στο θέμα, κάτι το οποίο ήθελα να κάνω εδώ και αρκετό καιρό.
Διάβασε Περισσότερα →Το seo και η pay per click διαφήμιση είναι οι αποτελεσματικότερες μορφές online marketing όπως προκύπτει από την έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα το γνωστό περιοδικό Forbes σε υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων που προβάλλονται στο internet. Το βασικό κριτήριο για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητα των online καμπανιών είναι οι ενέργειες που οδηγούν, είτε άμεσα είτε έμμεσα, σε πωλήσεις.
Διάβασε Περισσότερα →Την Δευτέρα 25 και την Τρίτη 26 Μαΐου διοργανώνεται για πρώτη φορά σεμινάριο για το search engine marketing από IAB και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας. Στο σεμινάριο με τίτλο “Performance & Search Marketing” θα καλυφθούν αναλυτικά θέματα που αφορούν το SEO, το Google Adwords, το PPC και οι […]
Διάβασε Περισσότερα →So many things, so little time! These words totally reflect the reality of either a start up business or the day to day of an internet professional. We are all looking for new ways to do our work faster, easier and more efficiently.
Having this in mind, I was trying to find a way to help me manage my clients’ adwords campaigns more effectively without having to change among multiple programs, interfaces or clicking into different tabs.
Διάβασε Περισσότερα →Πριν από πολλά χρόνια, γύρω στο 2000 εάν δεν κάνω λάθος, διοργάνωσα την πρώτη μου διαφημιστική καμπάνια με banners ως υπεύθυνος του αντίστοιχου τομέα της FDS (πλέον Greek Geeks). Η καμπάνια αυτή ήταν για την προώθηση του επίσημου website της γνωστής τραγουδίστριας Χάρις Αλεξίου και είχε ως κεντρικό μήνυμα το λογοπαίγνιο «Το Internet έχει τη δική του Χάρις» δεδομένου ότι το internet τότε βρίσκονταν στα σπάργανα.
Αν και έχει περάσει πολύς καιρός από τότε, η διαδικασία διαμόρφωσης ενός media plan για τα online μέσα στη χώρα μας, χωρίς να αναφέρομαι στις μηχανές αναζήτησης ή τα social media, δεν θεωρώ ότι έχει αλλάξει δραματικά. Τουλάχιστον όχι στο βαθμό που επιτάσσουν οι εξελίξεις που είχαμε από τότε.
Η ευχάριστη έκπληξη στον τομέα αυτό έρχεται και αυτή τη φορά από το Google και έχει το όνομα Google Ad Planner.
To Google Ad Planner είναι «ένα δωρεάν εργαλείο διαμόρφωσης media plan το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε websites τα οποία είναι πιθανό να επισκεφθούν οι χρήστες τους οποίους θέλετε να στοχεύσετε»
Διάβασε Περισσότερα →Το σημαντικό όριο του 1 δισεκατομμυρίου ενεργών χρηστών internet παγκοσμίως ξεπεράσθηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Δεκέμβριο σύμφωνα με την εταιρία μετρήσεων Comscore. Η πλειοψηφία των χρηστών, 770 εκατομμύρια, επισκέφτηκαν κατά το μήνα αυτό όλα τα websites του Google.
Διάβασε Περισσότερα →Καλή Χρονιά σε όλους έστω και καθυστερημένα!! Με αφορμή τη νέα χρονιά θα ήθελα να μάθω ποια είναι τα θέματα σχετικά με το search engine marketing που σας ενδιαφέρουν περισσότερο και θα θέλατε να γράφω (συχνότερα …..).
Κάθε σχόλιο είναι ευπρόσδεκτο όπως πάντα.
Διάβασε Περισσότερα →