To Google ανακοινώσε δύο νέες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμα Adwords. Πιο συγκεκριμένα άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο η θέση στη σειρά εμφάνισης των διαφημίσεων και το CTR επηρεάζουν το Quality Score (QS) όπως επίσης και μέρος της διαδικασίας προώθησης των διαφημίσεων στις προβεβλημένες θέσεις πάνω από τα φυσικά αποτελέσματα.
Διάβασε Περισσότερα →Το Google Analytics, ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία στα χέρια των online marketers όπως έχω πει κατά το παρελθόν, γίνεται ακόμη καλύτερο με τις νέες δυνατότητες που θα είναι διαθέσιμες στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Πιο συγκεκριμένα το Google ανακοίνωσε ότι το τελευταίο πολύ σημαντικό update της υπηρεσίας θα παρέχει τις νέες ακόλουθες δυνατότητες:
Διάβασε Περισσότερα →Το ξέρω!! Έχουν περάσει δυόμιση περίπου μήνες από το τελευταίο μου post με αποτέλεσμα ορισμένοι φίλοι και αναγνώστες να εκδηλώσουν την ανησυχία τους. Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και την υπομονή σας και ελπίζω ότι στο μέλλον δεν θα υπάρξουν ξανά τόσο μεγάλα διαστήματα απουσίας. Αυτό βέβαια δεν θα είναι τόσο εύκολο καθώς οι υποχρεώσεις έχουν αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και ο ελεύθερος χρόνος είναι πια «είδος προς εξαφάνιση».
Πάμε όμως τώρα στα δικά μας και ξεκινάω με ένα (ακόμη) νέο feature του Google Adwords τη δυνατότητα ξεχωριστής αναφοράς της κίνησης και των clicks των search partners από τη μηχανή αναζήτησης του Google, τη σημασία του και τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να το αξιοποιήσετε.
Διάβασε Περισσότερα →Το Google εμφανίζει από εχθές τους αριθμούς των αναζητήσεων για τις διάφορες λέξεις κλειδιά που πραγματοποιούνται τόσο στο ίδιο το Google όσο και στις διάφορες μηχανές αναζήτησης που παρουσιάζουν αποτελέσματα μέσω αυτού. Πρόκειται, κατά την άποψη μου, για ένα από τα σημαντικότερα νέα που σχετίζονται με το internet marketing, ειδικότερα για τη χώρα μας, τα τελευταία χρόνια.
Διάβασε Περισσότερα →Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζουμε όσοι ασχολούμαστε με τις διάφορες μορφές marketing και διαφήμισης στο internet είναι η έλλειψη στοιχείων για τη συμπεριφορά και τα websites που επιλέγουν οι Έλληνες χρήστες.
Υπάρχουν βέβαια γενικές έρευνες όπως επίσης και μετρήσεις που αφορούν τα πλέον δημοφιλή ελληνικά websites όμως τα στοιχεία αυτά καλύπτουν ένα μικρό μόνο μέρος της συνολικής εικόνας που διαμορφώνεται από την online συμπεριφορά των Ελλήνων.
Η απουσία πληροφοριών όπως αυτές που παρέχουν οι ξένες εταιρείες μετρήσεων σαν τις Hitwise και Comscore οδηγούν αναγκαστικά στην επιλογή λύσεων τύπου Alexa με την όποια ακρίβεια μπορεί να έχουν τα στοιχεία αυτά. Είναι σαφώς καλύτερο να έχεις κάτι παρά να μην έχεις τίποτα.
Η κατάσταση πάντως βελτιώθηκε σημαντικά καθώς από την Παρασκευή έχουμε ένα επιπλέον εργαλείο στη διάθεση μας. Το Google ανακοίνωσε ότι η υπηρεσία Google Trends που καταγράφει και παρουσιάζει στοιχεία για τις αναζητήσεις, θα παρουσιάζει πλέον και πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για websites από όλο τον κόσμο.
Διάβασε Περισσότερα →Κατά τη διάρκεια του καθιερωμένου ελέγχου των στατιστικών επισκέψημότητας των πελατών μας, είδα σήμερα το παρακάτω μήνυμα : Είναι η πρώτη φορά που θυμάμαι να βλέπω κάτι αντίστοιχο. Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι το κομμάτι που λέει: “Almost all of the data has been recovered and […]
Διάβασε Περισσότερα →