Το Search Engine Marketing ήταν η πλέον αποδοτική μορφή online marketing τη χρονιά που πέρασε. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε η έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Marketing Sherpa αναλύοντας τις απαντήσεις ορισμένων από τους μεγαλύτερους online marketers του κόσμου.
Ποιο συγκεκριμένα η έρευνα βασίστηκε στις απαντήσεις που έδωσαν 332 marketers κατά τη διάρκεια της έκθεσης adtech. Οι marketers αυτοί δήλωσαν ότι επένδυσαν 46 % του διαφημιστικού τους budget στο internet κατά το 2006, ποσοστό το οποίο σκοπεύουν να αυξήσουν στο 49 % κατά το 2007. Δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο στο τομέα business to consumer και θεωρούνται ως early adopters των διαφόρων μορφών διαφήμισης στο internet.
Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα, οι pay per click διαφημίσεις ήταν η ποιο αποτελεσματική μορφή online διαφήμισης, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην αντίστοιχη λίστα. Η πρακτική της search engine optimization κατέλαβε την τρίτη θέση απολαμβάνοντας όμως σημαντικά υψηλότερα ποσοστά αποδοχής σε σχέση με τα στοιχεία της αντίστοιχης περσινής έρευνας.
Το email marketing με την χρήση εσωτερικής λίστας emails (και όχι αγορασμένης από κάποια εταιρία) κατέλαβε και εφέτος την δεύτερη θέση.
Στον αντίποδα, οι λιγότερο αποδοτικές μορφές διαφήμισης στο internet κατά το 2006 ήταν το email marketing με την χρήση εξωτερικής λίστας emails, η χρήση των pop ups και pop unders, οι διαφημίσεις στα email newsletters και τα banners μεταξύ άλλων.
Τέλος όσον αφορά τις νέες (για τα δεδομένα του εξωτερικού) μορφές διαφήμισης στο internet στις οποίες οι συμμετέχοντες στην έρευνα σκοπεύουν να επενδύσουν εντός του 2007, ανέφεραν τις διαφημίσεις στα blogs και τα social networking sites, την χρήση rss feeds και τις video διαφημίσεις.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ και εδώ (πρόσβαση για περιορισμένο χρονικό διάστημα)
[tags]search engine marketing,search engine optimization,ppc advertising,διαφήμιση,μηχανές αναζήτησης[/tags]