40% της online διαφημιστικής δαπάνης κατευθύνθηκε στη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης κατά το 2006 στην Αμερική σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το IAB πρόσφατα. Με βάση τα στοιχεία αυτά το search engine marketing αναδεικνύεται η κύρια επιλογή των marketers στο internet.
Στο report με τίτλο “IAB Internet Advertising Revenue Report 2006” αναφέρεται ότι η online διαφημιστική δαπάνη στην Αμερική έφτασε τα 16.9 $ δισεκατομμύρια κατά την περασμένη χρονιά.
Το 40% της δαπάνης, περίπου 6.8 $ δισεκατομμύρια, κατευθύνθηκε στο search engine marketing ποσό αυξημένο κατά 31% σε σχέση με την περασμένη χρονιά.
Στην display advertising (banners, rich media και sponsorships) κατευθύνθηκε το 32%, στις online καταχωρήσεις τύπου μικρών αγγελιών σε εξειδικευμένους καταλόγους και websites δημοπρασιών (classifieds) τo 18% και στις διάφορες μορφές απόκτησης απευθείας leads (lead generation) το 8% της online διαφημιστικής δαπάνης.
Ολόκληρο το report είναι διαθέσιμο εδώ (Μορφή : pdf)
[tags]online ad spending,διαφημιστική δαπάνη,διαφήμιση[/tags]