Tον Σεπτέμβριο δημοσιεύτηκε μια έρευνα με τον τίτλο “The Online Advertising Landscape, Europe” η οποία εξετάζει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί σχετικά με την online διαφήμιση στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζονται, ο τομέας της διαφήμισης στο Internet είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος, σε σχέση με τα άλλα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας, με ρυθμούς που πλησιάζουν το 30% φτάνοντας στο 2,6% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης των ευρωπαικών χωρών.
Ειδικότερα για τον τομέα του Search Engine Marketing αναφέρετε χαρακτηριστικά ότι :
“…προσελκύει την μερίδα του λέοντος της διαφημιστικής δαπάνης στην Ευρώπη, περίπου το 40% σε σχέση με το 36% που αντιστοιχεί στην διαφήμιση με banners (συμπεριλαμβανομένου του ποσοστού για rich media), σύμφωνα με στοιχεία του IAB Ευρώπης. Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές και πηγή “ποιοτικής κίνησης” για τις επιχειρήσεις που βρίσκονται στο Internet. H χρήση των μηχανών αναζήτησης φέρνει πιο κοντά τους νέους διαφημιζόμενους στην online διαφήμιση καθώς είναι ευκολότερο για αυτούς να κατανοήσουν και να βάλουν μια διαφήμιση στο Google από το να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο θα σχεδιάσουν και θα υλοποιήσουν μια διαφημιστική καμπάνια με banners.”
Στην έρευνα αυτή συμπεριλαμβάνονται επίσης αναλυτικά στοιχεία για τις 3 μεγαλύτερες σε online διαφημιστική δαπάνη αγορές, της Αγγλίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας καθώς επίσης και διάφορα άλλα χρήσιμα στοιχεία.
H έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις εταιρίες DoubleClick και E-Consultancy και μπορείτε να την κατεβάσετε εδώ (σε μορφή PDF – 380 kb)