Τηλέφωνο : 210-9221122

Google και AOL προχώρησαν σε νέα συνεργασία

Οριστικοποιήθηκε χθες η συμφωνία συνεργασίας μεταξύ του Google και της AOL στους τομείς των αναζητήσεων και της διαφήμισης μετά την οριστική έγκριση από το διοικητικό συμβούλιο της Time Warner.


Η AOL είχε ξεκινήσει διαπραγματεύσεις πριν από μερικούς μήνες με το Yahoo, το MSN και το Google προκειμένου να αναζητήσει στρατηγικό συνεργάτη για την αξιοποίηση του περιεχομένου της, των αναζητήσεων και της διαφήμισης. Παρά το γεγονός ότι το MSN της Microsoft φαίνονταν να έχει το προβάδισμα μετά την απόσυρση του Yahoo, τελικός νικητής των διαπραγματεύσεων αναδείχθηκε το Google.

Σύμφωνα με τους όρους της συνεργασίας,

  • Το Google θα επενδύσει το ποσό του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για την απόκτηση του 5% της AOL.
  • Το Google θα συνεχίσει να παρέχει τα αποτελέσματα και τις διαφημίσεις με κείμενο στην μηχανή αναζήτησης της AOL όπως επίσης και τις διαφημίσεις στα διάφορα θεματικά websites της.
  • Το Google θα βοηθήσει την AOL προκειμένου να οργανώσει το περιεχόμενο των θεματικών της websites με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει την καλύτερη δυνατή προβολή στα αποτελέσματα των αναζητήσεων που εμφανίζει το Google.
  • Η AOL θα έχει τη δυνατότητα να πουλήσει διαφημίσεις με κείμενο, banners καθώς επίσης και διαφημίσεις άλλου είδους απεικόνισης (το οποίο δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί), στο δίκτυο του Google, το οποίο περιλαμβάνει τα websites του ιδίου του Google αλλά και τα websites που εμφανίζουν διαφημίσεις από το Google.
  • Οι χρήστες των Google Talk και AOL Instant Messenger (των εφαρμογών προσωπικής επικοινωνίας των δύο εταιριών), θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επικοινωνούν άμεσα μεταξύ τους.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, η συμφωνία αυτή αποτελεί σημαντική νίκη του Google έναντι της Microsoft σε στρατηγικό κυρίως επίπεδο, καθώς το Google διατηρεί την κυριαρχία στον τομέα των διαφημίσεων που σχετίζονται με τις αναζητήσεις, τομέα στον οποίο στοχεύει και η Microsoft.

Περισσότερες πληροφορίες για τη συμφωνία είναι διαθέσιμες εδώ.

Άφησε ένα σχόλιο