Το Google συμφώνησε να αγοράσει την εταιρία dMarc η οποία διαθέτει ειδικό λογισμικό για την διανομή διαφημίσεων σε ραδιοφωνικούς σταθμούς. Στόχος του Google είναι να δώσει τη δυνατότητα σε όσους χρησιμοποιούν το δικό του διαφημιστικό σύστημα, το γνωστό Google Adwords, να προβάλλουν εύκολα τις διαφημίσεις τους μέσα από ένα ενοποιημένο περιβάλλον και σε άλλα μέσα πλην του Internet.
Είναι χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του Tim Armstrong, του αντιπροέδρου του Google για τον τομέα των διαφημιστικών πωλήσεων :
“Google is committed to exploring new ways to extend targeted, measurable advertising to other forms of media.We anticipate that this acquisition will bring new ad dollars and accountability to radio by combining Google’s expansive network of advertisers with dMarc’s talented team and innovative radio advertising technology. We look forward to working together to continue to grow and improve the ecosystem of the radio industry”
Το Google πρόκειται να καταβάλλει το ποσό των 102 εκατομμυρίων δολαρίων στο άμεσο χρονικό διάστημα με το συνολικό ύψος της συμφωνίας να φτάνει στα 1.136 δισεκατομμύρια δολάρια. Το υπόλοιπο ποσό θα καταβληθεί εντός των επόμενων 3 χρόνων με την προ υπόθεση ότι θα καλυφθούν συγκεκριμένοι στόχοι.