Η General Motors (GM), σε τηλεοπτικό διαφημιστικό που προβλήθηκε στην Αμερική για το νέο μοντέλο αυτοκινήτου της Pontiac, προτρέπει τους τηλεθεατές να χρησιμοποιήσουν το Google για να διαπιστώσουν την ακρίβεια των όσων αναφέρει.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο διαφημιστικό αυτό συμπεριλαμβάνεται screenshot από την αναζήτηση για την λέξη Pontiac στο Google με τον παρουσιαστή να λέει :
“Don’t take our word for it, Google ‘Pontiac’ to find out!”
Είναι η πρώτη φορά που ένας μεγάλος διαφημιζόμενος χρησιμοποιεί το search engine marketing με τόσο ευθύ τρόπο σε διαφήμιση για την τηλεόραση.
Η επιλογή αυτή της GM αναδεικνύει για μια ακόμη φορά την σημασία που έχουν οι μηχανές αναζήτησης, στην προκειμένη περίπτωση το Google, στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αποφασίζουν να πραγματοποιήσουν μια αγορά. O Mark LaNeve, επικεφαλής πωλήσεων και marketing της GM, δήλωσε πρόσφατα σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στο Business Week ότι το Google ως brand αντιπροσωπεύει την αξιοπιστία και την δύναμη που έχουν στα χέρια τους οι καταναλωτές γι αυτό και η GM έχει επιλέξει να συσχετίζεται μαζί του.
Το πλήρες διαφημιστικό, διάρκειας περίπου 30 δευτερολέπτων, είναι διαθέσιμο εδώ.