Η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την προσέλκυση όσων πραγματοποιούν online αγορές, σε σχέση με τις άλλες μορφές διαφήμισης και προώθησης στο Internet, σύμφωνα με νέα έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρία WebSideStory και δημοσιεύτηκε στο Dow Jones.
Ποιο συγκεκριμένα, στους 100 καταναλωτές που έκαναν click είτε σε μια διαφημιστική καταχώριση είτε σε κάποια από τις διευθύνσεις που παρουσιάζονται στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης σε κάποια από τις μηχανές αναζήτησης, οι 2,3 καταναλωτές πραγματοποίησαν μια online αγορά. Το ποσοστό αυτό ονομάζεται conversion rate και στην προκειμένη περίπτωση είναι 2,3 %.
Το αντίστοιχο ποσοστό για τα διαφημιστικά banners, το affiliate marketing, τις μηχανές αναζήτησης στις οποίες γίνεται σύγκριση προιόντων καθώς επίσης και για τις άλλες μορφές Internet marketing, ανέρχεται στο 0,96 %.
Περισσότερες λεπτομέρειες για την έρευνα είναι διαθέσιμες εδώ.