To Google δοκιμάζει, το τελευταίο χρονικό διάστημα, ένα νέο σύστημα διαφημίσεων σε έντυπα, το οποίο επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να επιλέξουν το μέγεθος της διαφήμισης τους, να ορίσουν την τιμή την οποία είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν καθώς επίσης τον τρόπο με τον οποίο επιθυμούν να αξιοποιήσουν τον διαφημιστικό τους χώρο. Το σύστημα αυτό βασίζεται στην διαδικασία της δημοπρασίας με τους συμμετέχοντες να πληρώνουν μόνο στην περίπτωση που είναι νικητές.
Το Google για την εφαρμογή του συγκεκριμένου προγράμματος έχει αναπτύξει συνεργασίες με αμερικάνικα περιοδικά στους τομείς της διασκέδασης, της τεχνολογίας, του αυτοκινήτου και του lifestyle. Το πρόγραμμα, προς το παρόν, είναι διαθέσιμο μόνο στους διαφημιζόμενους από την Αμερική.
Διαφήμιση, λοιπόν, σε Internet, ραδιόφωνο και έντυπα μέσα από ένα ενοποιημένο περιβάλλον, αυτό του Google Adwords. Τι απομένει; Η τηλεόραση……
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ και εδώ.