Πρόσφατο άρθρο του The Cincinnati Enquirer κάνει αναφορά σε διάφορες προωθητικές ενέργειες διάσημων brands συμπεριλαμβανομένων των Crest, Hellmann’s, Heinz και Bud στα πλέον δημοφιλή social networking sites όπως τα Myspace και Youtube.
Παραθέτω τη δήλωση του James Stengel, Global Marketing Οfficer της P&G global, εταιρείας που επενδύει $7 δισεκατομμύρια για διαφήμιση σε παγκόσμιο επίπεδο:
“Consumers are right now very dynamic in their media habits. If you stay in touch with that and you want to be relevant in their lives, obviously, a lot of things change … It’s the same reason we got into television 60 years ago.”
Brand : Crest / Procter & Gamble
Μέσο : Myspace
Καμπάνια : Profile με το όνομα Miss Irresistible στο Myspace
Brand : Mr Clean / Procter & Gamble
Μέσο : Youtube
Καμπάνια : Διαγωνισμός create-your-own διαφημιστικών videos
Brand : Hellmann’s / Unilever
Μέσο : Yahoo Food Channel
Καμπάνια : Community με videos σχετικά με το φαγητό
Brand : Heinz / H.J. Heinz Company
Μέσο : Youtube
Καμπάνια : Διαγωνισμός create-your-own διαφημιστικών videos
Brand : Bud / Anheuser-Busch Inc
Μέσο : Bud TV
Καμπάνια : Community με videos σχετικά με το προιόν