Το τελευταίο χρονικό διάστημα φαίνεται ότι πέφτω συνεχώς πάνω στα προβλήματα που εμφανίζουν οι υπηρεσίες που παρέχουν οι μεγάλες διεθνής μηχανές αναζήτησης και σχετίζονται με τα pay per click διαφημιστικά προγράμματα τους. Σε προηγούμενο άρθρο μου ανέφερα το πρόβλημα λειτουργίας της υπηρεσίας Google Analytics. Αυτή τη φορά τα προβλήματα αφορούν κάποια εξειδικευμένα εργαλεία του διαφημιστικού προγράμματος της Microsoft, Adcenter.
Την ώρα που ετοιμαζόμουν να γράψω ένα άρθρο για το πώς μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει τα πολύ χρήσιμα κατά τα άλλα εργαλεία που προσφέρει η Microsoft για την επιλογή των κατάλληλων αγγλικών λέξεων κλειδιών, αντιμετώπισα τα ακόλουθα μηνύματα σφάλματος.
Keyword Forecast Tool (δίνει εκτιμήσεις για το πλήθος των αναζητήσεων των λέξεων κλειδιών)
Search Funnel Tool (παρουσιάζει τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν πολλές φορές οι χρήστες πριν ή μετά την αναζήτηση με τη φράση κλειδί που δίνουμε)
Μόλις αποκατασταθούν τα προβλήματα θα γράψω το άρθρο το οποίο είχα αρχικά προγραμματίσει.
[tags]microsoft adcenter,microsoft adlab,microsoft,μηχανές αναζήτησης[/tags]