Υπάρχουν χιλιάδες παραδείγματα επιτυχημένων viral video marketing καμπανιών που απευθύνονται στους τελικούς καταναλωτές. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση του b2b marketing;
Το συγκεκριμένο video, το οποίο κατά την άποψη μου είναι εξαιρετικό, αποδυκνείει ότι με την κατάλληλη δόση δημιουργικότητας και φαντασίας μπορούν να αναδειχθεί οτιδήποτε, ακόμη και εάν δεν είναι τόσο «sexy», όπως οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το video αυτό έχει περισσότερες από 900.000 θεάσεις στο Youtube από τον περασμένο Ιούνιο έως σήμερα ενώ υπάρχει επίσης ένα πρόσθετο και πολύ σημαντικό όφελος. Η αναζήτηση στο Google για το όνομα της εταιρείας παρουσιάζει στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων και το video όπως μπορείτε να δείτε.
Το video αυτό κέρδισε ένα χρυσό λέοντα στο φεστιβάλ Cannes Lions 2007 στην κατηγορία corporate image.
[tags]viral video,b2b,the wind,commercial,μηχανές αναζήτησης[/tags]