Το Yahoo, μετά από τρεις μήνες έντονων αντιπαραθέσεων με τη Microsoft, στην προσπάθεια του να αποφύγει την εξαγορά φαίνεται ότι εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο συνεργασίας με την AOL. Παράλληλα σε μία ακόμη κίνηση τακτικής για να παρουσιάσει περισσότερα διαφημιστικά έσοδα συμφώνησε να δοκιμάσει πιλοτικά τη διαφημιστική πλατφόρμα του Google.
Σύμφωνα με άρθρο της WSJ, Yahoo και AOL βρίσκονται πολύ κοντά στη σύναψη συμφωνίας συνεργασίας η οποία θα περιλαμβάνει τη συνένωση των τμημάτων των δύο εταιρειών. Το άρθρο αναφέρει ακόμη ότι η AOL θα ενσωματωθεί στο Yahoo και η Time Warner (ιδιοκτήτρια της AOL) θα καταβάλει $ 10 δισεκατομμύρια για το 20% της νέας ενοποιημένης εταιρείας.
Το Yahoo ανακοίνωσε επίσης ότι πρόκειται να εντάξει διαφημίσεις από την διαφημιστική πλατφόρμα του Google, παράλληλα με τις διαφημίσεις της δικής του πλατφόρμας, στο 3% των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων που πραγματοποιούν οι χρήστες του Yahoo στην Αμερική. Το πρόγραμμα θα λειτουργήσεις δοκιμαστικά και το μέλλον της συνεργασίας θα κριθεί ανάλογα με τα αποτελέσματα που θα υπάρξουν.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της αγοράς, το Google είναι περισσότερο αποτελεσματικό από το Yahoo στον τομέα των εσόδων από διαφημίσεις. Επιπλέον διαθέτει μεγαλύτερο inventory διαφημίσεων το οποίο θα μπορούσε να καλύψει τα κενά που παρουσιάζει το Yahoo σε διάφορες κατηγορίες αναζητήσεων.