Το Google Analytics, ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία στα χέρια των online marketers όπως έχω πει κατά το παρελθόν, γίνεται ακόμη καλύτερο με τις νέες δυνατότητες που θα είναι διαθέσιμες στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Πιο συγκεκριμένα το Google ανακοίνωσε ότι το τελευταίο πολύ σημαντικό update της υπηρεσίας θα παρέχει τις νέες ακόλουθες δυνατότητες:
Βελτιωμένο design στο interface της υπηρεσίας κάτι το οποίο πολλοί από εσάς ενδεχομένως θα το έχετε παρατηρήσει ήδη
Custom Reports που θα σας δίνουν τη δυνατότητα να δείτε τα διαθέσιμα δεδομένα από όποια οπτική γωνία επιθυμείτε
Advanced Segmentation τον διαχωρισμό δηλαδή των επισκεπτών και της κίνησης σε ομάδες που θα μπορεί ο χρήστης να διαμορφώνει ανάλογα με τις ανάγκες του. Για την επίτευξη της δυνατότητας αυτής επανασχεδιάστηκε η διαδικασία της δημιουργία custom φίλτρων η οποία ήταν αρκετά σύνθετη μέχρι σήμερα
Motion Charts με τα οποία θα μπορείτε να κάνετε πολυδιάστατες αναλύσεις στα περισσότερα από τα διαθέσιμα reports
Integrated Reporting με το AdSense. Θα έχετε τη δυνατότητα να βλέπετε τα στατιστικά στοιχεία του Adsense μέσα από το περιβάλλον του Google Analytics κατά αντίστοιχο τρόπο με ότι συμβαίνει σήμερα με το Google Adwords
Νέο Account Management Dashboard με το οποίο θα έχετε ευκολότερη πρόσβαση στους διαφορετικούς λογαριασμούς και τα profiles που έχετε δημιουργήσει
Data Export API που θα σας δίνει τη δυνατότητα να εξάγετε τα δεδομένα του Google Analytics για να τα χρησιμοποιήσετε ή να τα συνδυάσετε με όποιο τρόπο επιθυμείτε.
Ανυπομονώ να τα δω όλα αυτά “live” και να πειραματιστώ μαζί τους!
Πιστεύω οτι η αναβάθμιση ήταν αναγκαία, μετά την εξαγορά της indextools απο την yahoo, που προσφέρει παρόμοιες υπηρεσίες. Μου άρεσε ιδιαίτερα το motion charts. Αν και εγώ προτιμώ clicktracks