Η εταιρία Outsell, Inc., παρουσίασε αυτή την εβδομάδα, νέα μελέτη με τον τίτλο “Annual Ad Spending Study: Where & Why Advertisers Are Moving Online“. Στην μελέτη αυτή περιλαμβάνονται τα αποτελέσματα μεγάλης έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο, σε 1200 στελέχη της διαφήμισης, τα οποία διαχειρίζονται συνολικά 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια διαφημιστικής δαπάνης.
Ορισμένα από τα σημαντικότερα ευρήματα της μελέτης αυτής είναι:
- To 80% των διαφημιζόμενων συμπεριλαμβάνει το Internet στο πλάνο διαφήμισης τους. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να φτάσει το 90% μέχρι το 2008.
- Η online διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να αυξηθεί κατά 19 % μέσα στο 2006.
- Η δαπάνη για την διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης αναμένεται να αυξηθεί κατά 26%.
- Ο ρυθμός αύξησης της δαπάνης για την διαφήμιση στο Internet είναι οχτώ φορές μεγαλύτερος από τον ρυθμό αύξησης της δαπάνης στην τηλεόραση και έξι φορές μεγαλύτερος από τον ρυθμό αύξησης της δαπάνης για τα έντυπα.
- Οι διαφημιζόμενοι βρίσκουν την διαφήμιση στο Google περισσότερο αποτελεσματική από την διαφήμιση στα Yahoo και MSN.