Ο David Verklin, CEO της Carat Americas, ανέφερε σε πρόσφατη ομιλία που έδωσε στο συνέδριο του Yahoo Search Marketing στη Νέα Υόρκη, ότι οι αναζητήσεις παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο σύγχρονο μάρκετινγκ και την διαφήμιση καθώς αποτελούν κύρια δραστηριότητα των καταναλωτών.
“Δουλεία μας ως διαφημιστές είναι να τοποθετήσουμε τα προϊόντα των πελατών μας στο μονοπάτι της διαδικασίας των αναζητήσεων” δήλωσε χαρακτηριστικά προσθέτοντας ότι η διαδικασία αυτή δεν περιορίζεται μόνο στις μηχανές αναζήτησης και το Internet αλλά επεκτείνεται και στα άλλα μέσα.
Ο Verklin πρότεινε επίσης στο ακροατήριο του, το οποίο αποτελούνταν από περισσότερα από 100 διοικητικά στελέχη του κλάδου της διαφήμισης, να εφαρμόσουν την στρατηγική που ο ίδιος ονομάζει “Web First”. Η στρατηγική αυτή έχει ως κύριο άξονα την χρήση των μηχανών αναζήτησης για την προσέλκυση των καταναλωτών στο website των διαφημιζόμενων σαν πρώτο σημείο επαφής.
“Από το website αυτό, οι καταναλωτές θα μπορούν να κοιτάξουν για πληροφορίες, να πραγματοποιήσουν μια αγορά, να επικοινωνήσουν με το customer service ή να ψάξουν για την τοποθεσία ενός (offline) καταστήματος”, είπε ο Verklin.
Περισσότερες πληροφορίες στο άρθρο του MediaPost (απαιτήται δωρεάν εγγραφή).