MSN adcenter είναι το νέο πρόγραμμα pay per click που δίνει τη δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να τοποθετήσουν διαφημίσεις στη μηχανή αναζήτησης MSN της Microsoft καθώς επίσης και στα συνεργαζόμενα με αυτήν websites και portals. Το πρόγραμμα, το οποίο βρίσκεται ακόμη σε φάση δοκιμών, άρχισε να δέχεται αιτήσεις συμμετοχής, μετά από σχετική πρόσκληση, στις αρχές της εβδομάδας.
Ήδη τα πρώτα προβλήματα έκαναν την εμφάνιση τους καθώς οι χρήστες που χρησιμοποιούν Firefox αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες με το περιβάλλον διαχείρισης των διαφημιστικών καμπανιών. Ακόμη χειρότερα είναι η κατάσταση με τους χρήστες που χρησιμοποιούν Mac στους οποίους η πρόσβαση στο MSN adcenter είναι αδύνατη, τουλάχιστον προς το παρόν.
Παρά τα προβλήματα αυτά, η Microsoft ελπίζει ότι θα καταφέρει να αποσπάσει σημαντικό κομμάτι από την συνεχώς αυξανόμενη διαφημιστική δαπάνη του Search Engine Marketing, η οποία κατευθύνεται κατά κύριο λόγο στα πολύ γνωστά προγράμματα Google Adwords και Yahoo Search Marketing (πρώην Overture). Για να το επιτύχει αυτό, η Microsoft διαμόρφωσε την πλατφόρμα του MSN adcenter με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει στους διαφημιστές περισσότερα στοιχεία για το προφίλ των ενδιαφερόμενων χρηστών σε σχέση με τα άλλα δύο προγράμματα.
Η κεντρική ιστοσελίδα του προγράμματος MSN adcenter βρίσκεται εδώ.