Στο πρόσφατο σεμινάριο του IAB για το Search Marketing, το οποίο πραγματοποιήθηκε και φέτος με ιδιαίτερη επιτυχία, αναλύσαμε μία ευρεία γκάμα θεμάτων που αφορούν το SEO.
Η εισαγωγική μας παρουσίαση για το Search Engine Marketing συνολικά, περιλαμβάνει όλες εκείνες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο σύγχρονος marketer για να αξιολογήσει τις δυνατότητες προβολής και διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης και να τις εντάξει στο marketing plan του.
Ποιο συγκεκριμένα η παρουσίαση περιλαμβάνει τα τελευταία στοιχεία για:
- Την online συμπεριφορά των ελλήνων χρηστών
- Τι είναι το Search Engine Marketing
- Τα πλεονεκτήματα του Search Engine Marketing σε σχέση με τις άλλες μορφές προβολής
- Τις επιλογές του Search Engine Marketing: SEO & Pay Per Click
- Την αποτελεσματικότητα του Search Engine Marketing όπως την αξιολογούν οι online marketers
- Την online διαφημιστική δαπάνη σε Ευρώπη & Αμερική
- Τη σχέση και την αλληλεπίδραση του Search Engine Marketing με τις υπόλοιπες μορφές online και offline διαφήμισης
Introduction To Search Engine Marketing
Δείτε περισσότερες παρουσιάσεις από τον Nikos Kapsomenakis.
Σημείωση: Για να δείτε την παρουσίαση σε μεγαλύτερη ανάλυση επιλέξτε από το “Menu” της παρουσίασης “View Fullscreen”