Νέα έρευνα της εταιρίας comScore, με την χορηγία του Google, δείχνει ότι το 25 % των χρηστών που πραγματοποίησαν αναζητήσεις για πληροφορίες σχετικά με προϊόντα διαφόρων κατηγοριών, προχώρησαν τελικά σε αγορά. Το 37 % των χρηστών αυτών, πραγματοποίησε την αγορά online ενώ το υπόλοιπο 63 % offline.
Η έρευνα, με τίτλο “The Role of Search in Consumer Buying“, εξέτασε την επίδραση που είχαν οι αναζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο Internet (με την εξαίρεση των μηχανών που χρησιμοποιούνται για σύγκριση τιμών όπως το Froogle) στην αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών, κατά την περίοδο των εορτών και ειδικότερα κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου 2005, σε σχέση με 11 κατηγορίες προϊόντων. Τα στοιχεία που παρουσιάζονται στην έρευνα αφορούν την συμπεριφορά που σχετίζεται με τις αναζητήσεις στο Internet, 83 εκατομμυρίων Αμερικανών οι οποίοι πραγματοποίησαν 55 εκατομμύρια αναζητήσεις για προϊόντα 11 κατηγοριών
Αναλυτικά τα αποτελέσματα είναι :
Κατηγορία Αναζήτησης |
Χρήστες οι οποίοι πργματοποίησαν τελικά αγορά |
% Χρήστες που αγόρασαν offline |
% Χρήστες που αγόρασαν online |
Μέσος όρος, Όλες οι κατηγορίες |
25% |
63% |
37% |
Ρουχισμός & Accessories |
43% |
65% |
35% |
Παιχνίδια & Hobbies |
42% |
88% |
12% |
Μουσική/Ταινίες/Videos |
28% |
83% |
17% |
Ηλεκτρικές & Ηλεκτρονικές Συσκευές |
18% |
84% |
16% |
Video Games & Κονσόλες |
17% |
93% |
7% |
Κοσμήματα & Ρολόγια |
15% |
75% |
25% |
Χρονική απόσταση διαδικασίας αναζήτησης – πραγματοποίησης αγοράς
Ένα άλλο εξαιρετικά ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από την έρευνα, αφορά το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ της διαδικασίας της αναζήτησης και της πραγματοποίησης της αγοράς. To 56 % των χρηστών που πραγματοποίησαν τελικά αγορά, το έκαναν σε επόμενη χρονική περίοδο από την περίοδο που πραγματοποίησαν τις αναζητήσεις για τις πληροφορίες των προϊόντων που αγόρασαν.
Κατηγορία eCommerce που |
% Online Αγοραστών που αγόρασαν αργότερα από την στιγμή της αναζήτησης |
% Online Αγοραστών που αγόρασαν την ίδια στιγμή που πραγματοποίησαν την αναζήτηση |
Μέσος Όρος , Όλες οι κατηγορίες |
56% |
44% |
Μουσική , Ταινίες, Video |
77% |
23% |
Computers, Περιφερειακά, PDAs |
69% |
31% |
Σπίτι & Κήπος |
69% |
31% |
Παιχνίδια & Hobbies |
61% |
39% |
Video Games & Κονσόλες |
58% |
42% |
Κοσμήματα & Ρολόγια |
57% |
43% |