Το μέσο κόστος ανά click, το οποίο καταβάλουν οι διαφημιζόμενοι για να προβληθούν στις μηχανές αναζήτησης, μειώθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2006 κατά 3 % και είναι $1.39. Η μείωση αυτή ήταν αναμενόμενη καθώς στο προηγούμενο τρίμηνο περιλαμβάνονταν η περίοδος των εορτών κατά την διάρκεια της οποίας, παραδοσιακά, το κόστος των λέξεων κλειδιών αυξάνεται λόγω έντονου ανταγωνισμού.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από το δελτίο τύπου της εταιρίας Fathom Online η οποία παρακολουθεί και καταγράφει τις τιμές ανά click για 20.000 γενικές λέξεις κλειδιά σε μια σειρά από κλάδους όπως της αυτοκινητοβιομηχανίας, των χρηματοοικονομικών, των ηλεκτρονικών ειδών κλπ.