Η ταινία «Κώδικας Da Vinci» είναι μία από τις πολυαναμενόμενες ταινίες της χρονιάς λόγω της τεράστιας παγκόσμιας επιτυχίας του αντίστοιχου βιβλίου του Dan Brown. To Google σε συνεργασία με την εταιρία Columbia Pictures , η οποία είναι τμήμα της Sony Pictures Entertainment και παραγωγός της ταινίας, δημιούργησαν έναν ξεχωριστό διαγωνισμό ο όποιος είναι διαθέσιμος σε όσους έχουν δημιουργήσει ένα δωρεάν λογαριασμό στο Google, μέσα από την λειτουργία της προσωπικής τους σελίδας.
Οι χρήστες του Google έχουν τη δυνατότητα να προσθέσουν στην προσωπική τους σελίδα ένα ειδικό module το οποίο τους δίνει τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στους ειδικά διαμορφωμένους γρίφους του διαγωνισμού καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τις διάφορες εξελίξεις σχετικά με την ταινία.
Ειδικότερα, όταν οι χρήστες προσθέσουν το “Da Vinci Code Quest on Google” module στην προσωπική τους σελίδα, θα βλέπουν σε καθημερινή βάση, ένα link για ένα διαφορετικό puzzle. Όταν το puzzle αυτό λυθεί, παραπέμπει σε έναν γρίφο τον οποίο για να λύσουν οι χρήστες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν κάποια από τις υπηρεσίες Google Search, Google Maps, Google SMS ή Google Video.
Η κίνηση αυτή θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική καθώς το Google προσπαθεί να αναδείξει με αυτό τον τρόπο νέες μορφές προώθησης οι οποίες ξεφεύγουν από τα όρια των κλασικών pay per click διαφημίσεων με κείμενο.
Ο Dylan Casey, brand και entertainment manager του Google, δήλωσε ότι το συγκεκριμένο project δεν θα πρέπει να θεωρείται ως διαφημιστική συμφωνία αλλά ως ένα προιόν της άριστης συνεργασίας της εταιρίας του με την Sony Pictures, η οπoία έχει διενεργήσει στο παρελθόν πολλές καμπάνιες στην πλατφόρμα Adwords, και το οποίο θα δώσει τη δυνατότητα στο Google να διερευνήσει τους τρόπους αλληλεπίδρασης με τους χρήστες του για προωθητικές ενέργειες αυτές της μορφής.
Από την πλευρά της Sony, o Dwight Caines, EVP του worldwide digital marketing στο Columbia TriStar Marketing Group, είπε ότι το συγκεκριμένο project αποτέλεσε μια καλή ευκαιρία για συνεργασία με το Google κάτι το οποίο η εταιρία του επιθυμούσε να κάνει εδώ και αρκετό καιρό. Επισήμανε μάλιστα ότι η συγκυρία ήταν ιδιαίτερα θετική καθώς τόσο το θέμα της ταινίας όσο και το Google ως μάρκα έχουν να κάνουν με την αναζήτηση πληροφοριών και λύσεων στα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι στην καθημερινή τους ζωή.
Ο διαγωνισμός είναι διαθέσιμος στους χρήστες από Αγγλία, Αμερική και Αυστραλία. Παρ’ όλα αυτά υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης και από τους Έλληνες χρήστες με την εξής διαδικασία :
- Δημιουργήστε ένα δωρεάν λογαριασμό στο Google (στην περίπτωση που δεν έχετε)
- Επισκεφθείτε την κεντρική σελίδα του Google και επιλέξτε «Όλα σχετικά με το Google» ή το αντίστοιχο «About Google»
- Στην σελίδα με τις πληροφορίες σχετικά με το Google και στην κάτω αριστερή πλευρά υπάρχει το σχετικό link για τον διαγωνισμό
- Αφού επιλέξετε το link θα οδηγειθήτε στην σελίδα του διαγωνισμού όπου θα σας ζητηθεί η χώρα προέλευσης. Επιλέξτε οτιδήποτε καθώς δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα εάν είστε από διαφορετική χώρα
- Στις επόμενες οθόνες θα σας ζητηθεί να κάνετε login με τον λογαριασμό που δημιουργήσατε
- Κάνοντας login θα οδηγειθήτε στην προσωπική σας σελίδα στο Google όπoυ και θα δείτε το ειδικό module μέσα από το οποίο θα έχετε πρόσβαση στον διαγωνισμό και στην ενημέρωση για την ταινία