Στο επόμενο χρονικό διάστημα, όσοι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Adwords, θα κληθούν να επιλέξουν την ζώνη ώρας με βάση την οποία θα γίνονται όλες οι ρυθμίσεις και οι αναφορές. Έτσι, πλέον, δεν θα χρειάζονται διάφοροι υπολογισμοί σε συνάρτηση με την ώρα PST στην οποία βρίσκεται το Google.
Το Google επισημαίνει ότι η αλλαγή της ζώνης ώρας θα μπορεί να γίνει μία και μοναδική φορά. Αυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος κάνει λάθος επιλογή, θα πρέπει να παραμένει με αυτήν την ζώνη ώρας σε μόνιμη βάση.