Ξεκίνησε και επίσημα η λειτουργία της νέας pay per click πλατφόρμας Microsoft adCenter. Η πλατφόρμα, η οποία αρχικά είχε την ονομασία MSN adCenter, βρισκόταν σε δοκιμαστική λειτουργία από τον περασμένο Οκτώβριο και είναι η απάντηση της Microsoft στις πλατφόρμες Google Adwords και Yahoo Search Marketing (πρώην Overture).
Μέσω της Microsoft adCenter οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να διαφημίζονται στις μηχανές αναζήτησης MSN Search και Windows Live. Παράλληλα, μέσω του contextual advertising προγράμματος της πλατφόρμας, το οποίο θα είναι παρόμοιο με το πρόγραμμα Adsense που εμφανίζει διαφημίσεις του Google σε διάφορα websites περιεχομένου, από τα μέσα του καλοκαιριού και μετά, θα υπάρχει η δυνατότητα διαφήμισης και στα υπόλοιπα websites τα οποία διαχειρίζεται η Microsoft όπως τα Windows Live Mail, Windows Live Spaces, Windows Live Safety Center, Windows Live for Mobile, Office Live και Office Online, και το Xbox® Web site Xbox.com.
Προς το παρόν, δυνατότητα εγγραφής στην Microsoft adCenter έχουν μόνο όσοι επιθυμούν να διαφημιστούν στην Αμερική ενώ εντός του Ιουνίου αναμένεται να ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία της πλατφόρμας και στην Αγγλία.
Σημείωση: Περισσότερες πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα της πλατφόρμας σε Έλληνες διαφημιζόμενους δεν υπάρχουν καθώς δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στην φόρμα εγγραφής ακόμη και με την χρήση του Internet Explorer, παρά τις σχετικές οδηγίες της Microsoft.