Για να είμαι περισσότερο ακριβής, δοκιμάζει ένα «νέο πρόσωπο». Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Όλες οι μηχανές αναζήτησης (αν και το Yahoo δεν είναι μόνο μηχανή αναζήτησης) δοκιμάζουν συνεχώς διαφορετικά interfaces αναζητώντας τη μαγική συνταγή που θα ικανοποιήσει περισσότερο τους χρήστες και θα τους κάνει να παραμείνουν πιστοί.
Όσοι από εσάς θέλετε να μάθετε περισσότερα, υπάρχει μια πολύ καλή παρουσίαση με αναλυτικό σχολιασμό για τις διάφορες αλλαγές αλλά και τις νέες λειτουργίες στη δοκιμαστική homepage του Yahoo, σε αυτή την διεύθυνση.
Κάνετε click εδώ για να δείτε τη φωτογραφία σε μεγαλύτερο μέγεθος (285 kb).