Το Google και η Viacom υπέγραψαν συμφωνία η οποία θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των websites να παρουσιάζουν videos από δημοφιλή τηλεοπτικά προγράμματα μέσα από τις σελίδες τους. Τα videos αυτά θα περιλαμβάνουν και διαφημίσεις τα έσοδα των οποίων θα διαμοιράζονται ανάμεσα στις δύο εταιρείες και τους webmasters.
Η υλοποίηση της συμφωνίας , η οποία θα ξεκινήσει στο τέλος του τρέχοντος μήνα, θα βασιστεί στο πρόγραμμα Google Adsense. Η Viacom, παραγωγός του περιεχομένου, θα αναλάβει την πώληση των διαφημίσεων, μέσω του δικού της τμήματος πωλήσεων και θα λάβει και το μεγαλύτερο ποσοστό των διαφημιστικών εσόδων. Προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί ποιο θα είναι το ποσοστό που θα αντιστοιχεί στους ιδιοκτήτες των websites.
Αρχικά θα υπάρχουν 3 επιλογές διαθέσιμων προγραμμάτων : μικρά video clips της σειράς SpongeBob, επιλεγμένα video clips της σειράς Laguna Beach που προβάλετε στο MTV και videoclips από την απονομή των μουσικών βραβείων του MTV που θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Αυγούστου. Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετάσχουν websites τα οποία έχουν τουλάχιστον 100.000 επισκέπτες το μήνα και εφόσον λάβουν την έγκριση της Viacom
Η προβολή των videoclips θα γίνεται μέσα από την προσθήκη μιας ειδικής έκδοσης του Google video player στις αντίστοιχες ιστοσελίδες.
Οι δύο εταιρίες Google και Viacom, φιλοδοξούν να αξιοποιήσουν εμπορικά την δημοφιλή συνήθεια των χρηστών να προσθέτουν videoclips, μέσα από πλατφόρμες όπως η YouTube, στις σελίδες και τα blog τους.
Επιπλέον το Google θέλει να επεκτείνει την δυνατότητα διαχείρισης διαφημίσεων της πλατφόρμας Adwords τόσο σε online όσο και σε offline μέσα . Οι πρώτες κινήσεις έχουν ήδη γίνει και αφορούν το ραδιόφωνο και τα έντυπα.
O Νίκος Καψωμενάκης είναι Qualified Google Advertising Professional. Μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες μας σχετικά με τη διαφήμιση στο Google, το Yahoo και τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης.