Τα Doritos, σε συνεργασία με το Yahoo, δημιούργησαν στην Αμερική ένα διαγωνισμό ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργήσουν τα δικά τους διαφημιστικά videos για τα δημοφιλή snacks. Το διαφημιστικό που θα κερδίσει, θα προβληθεί κατά την διάρκεια του Super Bowl XLI.
Είναι γνωστό ότι μία από τις πλέον δημοφιλής συνήθειες των χρηστών, ιδιαίτερα στην Αμερική αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, είναι η δημιουργία και η παρακολούθηση videos μέσω online κοινοτήτων όπως η YouTube, η οποία εξαγοράστηκε πριν από λίγες μέρες από το Google.
Την τάση αυτή προσπαθεί να αξιοποιήσει η μάρκα snacks Doritos η οποία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργήσουν τα δικά τους διαφημιστικά videos, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, με κεντρικό θέμα τα προϊόντα της.
Τα videos αυτά θα πρέπει οι χρήστες να τα ανεβάσουν, μέσω της υπηρεσίας Jumpcut (η οποία ανήκει πλέον στο Yahoo), στο ειδικά διαμορφωμένο website του διαγωνισμού το οποίο δημιουργήθηκε με τη συνεργασία του Yahoo. Τα διαφημιστικά θα αξιολογηθούν από ειδική επιτροπή και τα 5 επικρατέστερα θα τεθούν στην κρίση του κοινού για να επιλέξει το καλύτερο το οποίο θα προβληθεί στην τηλεόραση κατά την διάρκεια του τελικού του αμερικάνικου Super Bowl XLI.