To Yahoo, μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, προχώρησε στην αναβάθμιση της διαφημιστικής του πλατφόρμας Yahoo Search Marketing (πρώην Overture). H μετάβαση στο νέο σύστημα, το οποίο παρουσιάζει σημαντικές αλλαγές, θα ξεκινήσει τις επόμενες μέρες και θα ολοκληρωθεί σταδιακά μέσα στους επόμενους μήνες.
Το Yahoo, κατά το παρελθόν, είχε δεχθεί έντονη κριτική για το γεγονός ότι δεν προσέθετε νέα χαρακτηριστικά και λειτουργίες στην διαφημιστική του πλατφόρμα ενώ είναι γνωστό ότι το interface και η λειτουργικότητα της υστερούσε σημαντικά σε σχέση με την αντίστοιχή πλατφόρμα του Google.
Η είσοδος όμως της Microsoft στον τομέα της pay per click διαφήμισης με το πρόγραμμα Microsoft adCenter καθώς επίσης και οι συνεχείς αναβαθμίσεις του Google Adwords οδήγησαν τελικά το Yahoo να προχωρήσει στην μετεξέλιξη της πλατφόρμας Yahoo Search Marketing σε πλατφόρμα «νέα γενιάς» με την κωδική ονομασία Panama.
Την επόμενη εβδομάδα ξεκινάει η διαδικασία προσκλήσεων σε επιλεγμένους διαφημιζόμενους από την Αμερική προκειμένου να δοκιμάσουν και να μεταφέρουν τους λογαριασμούς τους στο νέο σύστημα. Η μετάβαση όλων των λογαριασμών αναμένεται να ολοκληρωθεί, σταδιακά, μέσα στους επόμενους μήνες.
Ορισμένα από τα κορυφαία στελέχη από το χώρο του Search Engine Marketing είχαν την ευκαιρία να κάνουν ένα πρώτο test drive στη νέα πλατφόρμα. Διαβάστε τα σχόλια τους :
- Greg Sterling (Screenwerk) : σχόλια
- Andrew Goodman (Traffick) : σχόλια
- Barry Schwartz (Seroundtable) : σχόλια
- Jennifer Slegg (Jensense) : σχόλια
- Andy Beal (Marketing Pilgrim) : σχόλια
- Search Engine Watch : σχόλια